Saturday, October 2, 2010

2 Oktober 2010.

Tarikh : Ahad, 2/10/10
Masa : 0355 hrs
Location : MAS Subang, Hangar 2, Line 6 Office.

Bermula Isnin lepas aku dah start kerja malam. Tp sampai Ahad nie jer. Bagi aku, kerja malam agak seronok. Kurang stress daripada kerja siang hari. Tenang je, sejuk je di suasana malam.

Itu yang menyebabkn aku nk menulis balik blog disebabkn masa terluang yang ada. Tp xtaw la rajin ke aku nk update blog nie sbb aku hanya kerja malam smpai minggu nie jer. So masa aku agak terhad jika bekerja di siang hari.

Hari nie, kerja kurang sedikit dari semalam. Kami semua hanya ditugaskan untuk tunggu kapal Brussel Airlines yang dijangka tiba pagi nanti. Tp xtaw la kul brp. Mayb around 0400~0600. So standby je dlm office nie sambil melayari internet.

Ok la, ada tugas yang perlu dibuat. Kalau ada masa akan aku sambung blog ini.
Sekian, terima kasih dan jumpa lagi.
;)



No comments: